Tuesday, July 17, 2018

Pengedar Vivix Shaklee Ready Stok Kawasan Batu 7 hingga Batu 15 Lekir

 
Masih mencari-cari pengedar Shaklee di sekitar kawasan Lekir? Akak Nuna menyediakan perkhidmatan penghantaran sepanjang laluan Lekir Batu 7 hingga Batu 15, termasuk Sitiawan, Manjung dan Lumut. Kalau kawasan Ayer Tawar atau Pantai Remis juga boleh dipertimbangkan. Dengan setiap pembelian 2 botol Vivix, anda akan mendapat pelbagai keistimewaan. Selain keistimewaan pada minuman tersebut, anda juga akan:
1.       Mendapat keahlian Shaklee secara percuma (bernilai RM65)
2.      Pos percuma (bernilai RM10)
3.      Buku berkenaan produk dan peluang perniagaan dengan Shaklee
4.      Pulangan wang tunai terus ke dalam akaun sebanyak lebih kurang RM35
 
Sudah lama sebenarnya terbaca pasal Vivix Shaklee ni kan? ‘Tonik Ajaib’ yang satu-satunya dalam dunia, eksklusif dari Shaklee ni bukan ubat, tetapi makanan tambahan yang mampu membantu memperbaiki taraf kesihatan kita. Campuran 4 bahan utamanya yang tidak terdapat pada produk-produk lain di pasaran itu lah yang menjadikannya sangat istimewa.
Antara keistimewaan Vivix, ia mampu memperbaiki DNA, memperbaiki tenaga sel, membantu menigkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Bacaan lanjut tentang VIVIX.
 
Berminat nak dapatkan Vivix hari ini juga? Terus klik salah satu daripada link di bawah untuk berhubung dengan akak Nuna
 
CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment