Friday, July 27, 2018

Stokis Shaklee Kawasan Manjung


Hai warga Manjung. Selalu akak Nuna tengok kat facebook, anda mencari-cari stokis Shaklee area Manjung. Tercari-cari penjual Shaklee yang boleh COD kan? Kalau boleh order hari ni, hari ni jugak dapat barang kan? Susah ke nak jumpa? Ni haa, save siap-siap nombor akak Nuna.

019-5703129
019-5703129

019-5703129

Next time, tak perlu susah-susah nak search dah. Ataupun boleh klik link ni untuk wasap akak Nuna tanpa perlu save nombor. http://NunaShaklee.wasap.my

Setakat hari ni, yang pernah berurusan dengan akak Nuna sekitar Manjung ni, semua dapat bekalan vitamin Shaklee pada hari yang sama dengan hari mereka contact akak Nuna. Sebab apa? Sebab akak Nuna memang standby vitamin-vitamin hot selling kat rumah, semata-mata nak memenuhi permintaan anda semua. Dan akak Nuna juga menyediakan perkhidmatan COD sampai depan pintu rumah. insyaAllah.

Apa yang akan anda dapat, kalau beli vitamin dengan akak Nuna?

1.     Jaminan keaslian vitamin. Maknanya, akak Nuna jual hanya vitamin yang ori dan bukan yang hampir dengan tarikh luput. Vitamin-vitamin fresh kesemuanya.

 
2.   Konsultasi berterusan selagi anda mengamalkan vitamin tersebut. Konsultasi termasuk juga cadangan vitamin-vitamin lain yang bersesuaian, perbincangan sebarang masalah yang tmbul, dan lain-lain lagi.

3.    Peluang untuk masuk ke dalam grup akak Nuna bersama pakar-pakar vitamin dan nutritionist Shaklee.

4.    Peluang juga untuk menjana pendapatan jika berminat.

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan vitamin anda semua daripada pengedar Shaklee yang sah!

 
CALL 019-5703129
Akak Nuna, sahabat Shaklee anda

No comments:

Post a Comment