Saturday, July 14, 2018

Slipped Disc – Ikhtiar Sampai Sembuh


 
Pernah tak kita rasa sakit belakang yang melampau? Menurut kajian, 80% orang dewasa pernah mengalami sakit belakang sekurang-kurangnya sekali seumur hidup. Puncanya adalah disebabkan oleh aktiviti harian yang lazim dilakukan tetapi dengan cara yang salah.

Tulang belakang kita ada jelly-like structure ang dipanggil Disc. Disc ini berfungsi sebagai kusyen pad atau pelindung di antara tulang-tulang pada tulang belakang. Slipped disc bermaksud kecederaan pada tulang belakang. Atau kata lain, tulang belakang terbonjol atau tergelongsor keluar sehingga menekan urat saraf pada saraf tunjang. Memang seksa bagi sesiapa yang pernah mengalaminya.

Selain pembedahan yang menjadi pilihan terakhir untuk pesakit slipped disc, terdapat satu lagi cara untuk mengubatinya, iaitu ikhtiar dengan Vivix. Vivix ialah minuman botani yang terbukti terbaik untuk kesihatan menyeluruh.

APA ITU VIVIX?

Vivix ialah sejenis cecair pekat berwarna merah seperti sirap yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Di dalam Vivix terdapat ramuan yang dipanggil resveratrol yang bersifat anti-oksida, anti-inflamasi dan anti-kanser.

Menurut penelitian Wayne R. Leifert, Ph.D, dan Mahinda Y. Abeywardena, Ph.D (Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation di Adelaide, Australia) yang diterbitkan lewat November 2008 dalam Jurnal Nutrition Research, Vivix juga adalah supplement yang terbaik untuk pengidap slipped disc.

 
Testimoni 1

 
Saya pengidap slipped disc. Undergo 1st surgery in April 2011 for restructure disc L3/L4, L4/L5, L5/S1. 3 discs. Alhamdulillah went well for 3 years.

Saya pengidap slipped disc. Telah menjalani pembedahan pada bulan April untuk menstruktur semula disc L3/L4, L4/L5, L5/S1. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar untuk 3 tahun ini.

Testimoni 2

 
“Beli Vivix kat mak sebab slipped disc”

Mak kata lelah dia pun dah lama tak datang. Pagi-pagi pun dah tak rasa sesak nafas”

“Jeragat pun jadi kurang sikit”

 

Jika berminat untuk mencuba Vivix untuk masalah slipped disc, boleh hubungi akak Nuna melalui talian di bawah.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3fdc35e4182c8401034d9710c5e5f8c1
 
CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment