Tuesday, July 10, 2018

Simpul Biawak / Tarik Mengkarung. Ada Ubat Ke?


Encik Farid Riduan ada simptom-simptom seperti di bawah. Apakah supplement yang sesuai untuk beliau dan kenapa?

-         Otot tiba-tiba bergerak sendiri (muscle cramp/spasm)

-         Sakit belakang

-         Sakit sendi

-         Sembelit

-         Susah tidur malam

Ehhh, anda pun mengalami masalah yang sama? Bukan Encik Farid Riduan seorang saja la rupanya. Usah dibiarkan berlarutan.

Muscle cramp atau spasm ni ialah proses pengecutan atau kontraksi otot yang tidak sekata dan berlaku secara tiba-tiba. Ianya mengakibatkan kesakitan dan juga rasa yang amat tegang pada bahagian yang terlibat . Kawasan yang paling biasa terkena ialah di bahu, belakang badan, perut, tangan dan juga betis. Kalau dalam bahasa mudah nak faham, kita panggil simpul biawak atau tarik mengkarung.

Punca sakit belakang, sakit sendi dan sembelit boleh klik di 12 Punca dan Cara Menangani Sakit Sendi untuk maklumat lanjut.

Bagaimana nak membantu mengatasi masalah seperti Encik Farid Riduan dan kebanyakan kita ni?

Akak Nuna cadangkan Ostematrix dan B Complex untuk masalah seperti ini.

 
 
Ostematrix bagus untuk masalah sendi dan sembelit, serta untuk tidur yang lena. Ini adalah kerana pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

B Complex pula untuk saraf dan juga untuk kurangkan stress. B Complex membantu megimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang selesa, memperbaiki jantung berdebar, memperbaiki depresi, mod swing, sakit kepala dan pitam.

Gabungan dua supplement mantap ini berupaya membantu memberi kualiti hidup yang lebih baik.

Harga Ostematrix (120 biji) hanyalah RM61 dan harga B Complex (120 biji) RM59. Jika berminat untuk mencuba gabungan kedua-dua vitamin hebat ini, bolehlah menghubungi akak Nuna di salah satu link berikut.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=36b204e2f1feac040d9ea2c2275c5f70
 

CALL 019-5703129

 

No comments:

Post a Comment