Saturday, July 21, 2018

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee


Join Shaklee, dapat apa?

 Apa kita akan dapat lepas daftar sebagai ahli Shaklee?

1.     Lepas je kita mendaftar sebagai ahli, perkara pertama yang akan kita dapat ialah no ID dan password untuk melayakkan kita masuk ke lawan web Shaklee. Kira ni macam personal sistem kita la. Kita sorang je boleh masuk situ guna ID kita. Semua perkembangan jual beli barangan Shaklee, ada direkodkan dalam tu. Maklumat-maklumat produk pun ada.

 

Ni rupa laman web Shaklee yang kita boleh masuk. Boleh ‘jalan-jalan’ kat sini cari maklumat.

 

 

2.     Kemudian, Shaklee akan poskan Starter Kit. Dalam ni ada buku-buku produk Shaklee, bisnes plan Shaklee dan perbezaan serta keistimewaan Shaklee.

Ni rupa Starter Kit tu.

 


3.     Of kos kita dah boleh membeli vitamin Shaklee dengan harga ahli. Yang jauhhhh lebih murah daripada harga pasaran. Beli dari website Shaklee (guna ID kita macam kat No 1 tadi) dijamin vitamin tu original, bukan hampir expired dan kalau jadi apa-apa kat kita, Shaklee akan bertangungjawab. Barang rosak semasa penghantaran pun, Shaklee akan ganti balik.

 

4.     Konsultasi berterusan daripada team Shaklee. Ada apa-apa soalan, boleh direct tanya akak Nuna. Link whatsapp dan link telefon on 24 jam. Dalam grup kami juga ada nutritionist yang boleh membatu menjawab semua soalan berkaitan nutrisi yang badan perlukan dan perkaitannya dengan vitamin Shaklee.

 

5.     Berpeluang mendapat pulangan wang tunai ke dalam akaun jika jumlah belian mencapai had minimum iaitu hanya sekitar RM500 sahaja sebulan. Juga berpeluang mendapat peluang melancong ke luar negara.

 

6.     No 6, jika berminat nak tambah pendapatan, boleh terus gunakan no ID yang sah tadi sebagai pengenalan untuk bisnes kita. Labur RM65 hari ni untuk mendaftar, esok dah dapat pulangan bali lepas dapat jual vitamin.

 

Tak perlu risau kerana vitamin Shaklee ni ramai yang cari. Buktinya, anda sendiri sedang membaca perihal Shaklee. Kan?

 

Jadi rasanya tak perlu lengah lagi. Segeralah mendaftar dengan pengedar yang aktif dan berpengalaman. Dah tentulah akak Nuna patut menjadi pilihan anda. (Dah macam kempen pilihanraya plak ye?) Hehehe. Tapi serius, sangat berbaloi jika mendaftar sebagai ahli, walaupun tanpa niat untuk berbisnes. Jika berminat nak tau lebih lanjut, boleh klik link di bawah.

 





 

No comments:

Post a Comment