Wednesday, July 18, 2018

Ibuku Dah Tak Sakit Kaki dan Lutut Dah Selepas Amalkan Minuman Ni


Bertahun-tahun ibuku menderita sakit kaki dan lutut. Namun kini, ibuku dah tak sakit kaki dan lutut lagi dah selepas amalkan minuman ni. Alhamdulillah. Minuman apa tu? Teruskan pembacaan ya.

Alkisahnya macam ni. Si ibu ni sering mengalami sakit kaki, dan sakit lutut. Anaknya yang kesihankan si ibu, menghadiahkan ibunya dengan sejenis minuman ni. Lepas ibunya amalkan, baru dia perasan, ibunya dah tak lag mengadu sakit kaki dan lutut. Malahan, dah boleh berhobi bercucuk tanam semula. Mencangkung lama pun, tiada masalah lagi.

 
 
 
Rupa-rupanya si ibu ni mengamalkan Collagen Powder daripada Shaklee.

Bagaimana minuman ini bertindak?

Bila kita sebut kolagen, selalu orang akan ingat untuk kulit sahaja. Tetapi sebenarnya kolagen juga ada kaitan dengan sakit lutut tau.

Kolagen tu sebenarnya salah satu daripada protein yang ada dalam sendi tulang rawan (cartilage) kita. Tetapi memandangkan usia makin tua, tahap kolagen dalam badan kita makin berkurangan. Yang palin ketara nak tengok tahap kekurangan kolagen, bila kita pegang pipi, dah mula tak anjal. Tu menandakan kulit kita semakin kurang kolagen.

Kolagen penting untuk membekalkan elasticity atau keanjalan dan keupayaan unuk mengelakkan kejutan (jerking movement). Kolagen bertindak sebagai pelincir dan ‘gam’ yang memegang tulang rawan di sendi-sendi kita.

Dalam Collagen Powder Shaklee, ada glucosamine daripada ekstrak kekerang. Glucosamine membantu menghasilkan bendalir synovial. Boleh rujuk gambar di bawah untuk melihat kedudukan tulang rawan (cartilage) dan bendalir synovial.

Jika berminat untk mencuba Collagen Powder Shaklee untuk masalah sakit lutut mak atau ayah anda, boleh hubungi akak Nuna melalui link-link di bawah untuk endapatkan maklumat lanjut.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=66de065870e6f6d0124d7145abd6dffb
Promosi istimewa Collagen Powder bulan ini. Cepat! Jangan lepaskan peluang
CALL 019-5703129

 

No comments:

Post a Comment