Wednesday, July 11, 2018

Pengedar Youth Lekir, Sitiawan, Manjung, Lumut



Semenjak dua menjak ni, perkataan Youth sangat popular. Salah satu kepopularan Youth ialah selepas terlantiknya Menteri ‘Youth’ yang baru, yang muda belia, sesuai la dengan nama kementeriannya tu kan. Ehem.. Siapa yang tak kenal dengan menteri termuda tu kan. YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

Yang tu pun menjadi kegilaan para anak dara dan tak kurang jugak mak-mak dara. Tapi yang akak Nuna nak cerita ni, Youth yang lagi satu. Juga menjadi kegilaan ramai. Anak dara, mak dara, anak teruna, bapak-bapak, nenek-nenek dan semua-semua yang pentingkan penjagaan kulit muka. Cuma bezanya, Youth akak Nuna boleh dimiliki oleh semua orang, manakala Menteri Youth tu, kita boleh intai dari jauh ja la kan. Hehe.

 
Rangkaian penjagaan muka terbaru daripada Shaklee ni diberi nama Youth Skincare. Tagline dia Look Younger Longer. Wow sangat. Eh, jangan salah faham tau. Walaupun baru dilancarkan bulan Mac 2018 haritu, tapi kajian telah dijalankan selama 8 tahun sebelum dipasarkan di pasaran Malaysia.

Boleh baca lebih lanjut tentang Youth di perkongsian akak Nuna sebelum ni. Klik ja Kekal Muda Jelita Dengan Youth ni. Boleh juga intai-intai testimoni akak Nuna sendiri selepas gunakan Youth di Testimoni Youth ni.

Jadi, dengan bangganya, untuk orang-orang sekitar Lekir, Manjung, Sitiawan dan Lumut yang ingin memiliki rangkaian penjagaan kulit muka terbaik dari Shaklee ni, boleh hubungi akak Nuna di salah satu medium di bawah. Kalau nak test guna dulu pun boleh. Just give me a call, kita set masa dan tempat. Boleh demo sambil kopi-kopi.


 
 
http://NunaShaklee.wasap.my 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1395aedb2e80ff1a254f499f51921910
CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment