Wednesday, January 3, 2018

6 Kelebihan Polyphenols dalam Vivix

Assalamalaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung blog ni..
Hari ni saya nak cerita pasal Vivix. Kenal tak Vivix tu apa? Lepas baca entry ni, pasti semua akan jatuh cinta dengan Vivix.
Vivix ni ialah supplement paling top bagi Shaklee. Berebut-rebut orang beli Vivix ni. Kenapa? Kerana Vivix ni berfungsi sehingga ke peringkat DNA sel badan kita. Sel adalah unit asas yang membentuk tisu, organ, rambut, tulang, kulit dan lain-lain lagi.
Vivix juga sesuai digunakan oleh semua, tapi lebih disarankan untuk yang berumur 12 tahun ke atas. Ada juga kes-kes tertentu yang kanak-kanak di bawah usia 12 tahun menggunakan Vivix tapi itu sangat-sangat-sangat perlu mendapat konsultasi dan nasihat pakar dulu. Ini adalah kerana, Vivix tidak diuji ke atas kanak-kanak
Vivix ini adalah pelengkap kepada setiap set vitamin kerana ia membantu melindungi tubuh daripada ancaman radikal bebas. Vivix juga tinggi antioksidan dan dapat membantu menggalakkan sistem badan berfungsi dengan baik.
Mari kita tengok 6 kelebihan Polyphenols yang ada dalam Vivix, dibandingkan dengan Polyphenols dalam buah-buahan.
1.       Antioksidan Semulajadi
Polyphenols dalam Vivix itu sendiri bertindak sebagai antioksidan semulajadi yang membantu sebagai anti keradangan apabila badan kita nak melawan sel-sel yang dah rosak.
Ini bermaksud, badan kita dibantu untuk menghasilkan tenaga sekaligus membuatkan kita feel better, feel younger.
Polyphenols juga baik untuk proses detox.
2.      Meningkatkan Tahap Tenaga
Polyphenols meningkatkan tenaga dalam badan sekaligus menjadikan kita lebih cergas. Selain itu, ia juga baik untuk meningkatkan kesihatan sendi, menajamkan pemikiran, menstabilkan tekanan darah dan mengawal bacaan gula dalam darah.
3.      Menguatkan sistem Imun
Disebabkan Polyphenols dalam Vivix membantu mengurangkan keradangan yang disebabkan oleh jangkitan sel, maka ia juga sekaligus akan membantu mempercepatkan proses pemulihan apabila diserang penyakit.
4.      Kulit yang Lebih ‘Sihat’
Polyphenols dalam Vivix bertindak sebagai UV Protector yang dapat melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya, mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan juga menghalang pigmentasi.
5.      Mengurangkan Risiko Penyakit Berkaitan Peningkatan Umur
Polyphenols dalam Vivix terbukti dapat mengurangkan risiko kencing manis dan darah tinggi. Kajian telah dilakukan dan terbukti benar.
6.      Menggalakkan Kesuburan
Bagi yang merancang untuk hamil, sperma dan ovum adalah peranan yang paling penting. Oleh itu, kedua-duanya harus dipastikan berada dalam keadaan yang terbaik. Polyphenols membantu mengurangkan kerosakan kedua-dua sel tersebut. Ia juga membantu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh sekaligus meningkatkan peluang untuk hamil.

Best kan? Saya yakin, sebelum ni pun anda semua dah pernah dengar pasal Vivix kan?kalau berminat nak cuba Vivix, boleh klik gambar di bawah. Atau nak lebih penjimatan, beli terus 2 botol Vivix. Boleh hubungi saya untuk bantuan.

Beli Vivix


Shaklee Independent Distributor

Nurul Farhana Kasim
019-5703129
(www.wasap.my/60195703129/)


No comments:

Post a Comment