Friday, August 10, 2018

'Gula-gula' berkhasiat untuk anak

Vitamin C

 
Banyak fungsi yang mampu dilakukan oleh badan kita, tetapi ia tak mampu menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Bagi pengguna Shaklee, ada 2 pilihan vitamin C iaitu Sustained Release Vita C yang khusus untuk dewasa dan Chewable Vita-C Plus yang dikhususkan untuk kanak-kanak.
Chewable Vita-C Plus Shaklee mampu memberikan 100mg Vitamin C yang ditambah dengan ‘rose hips’ dan bioflavonoid kompleks.
Bioflavonoid dan rose hips ditambah untuk mempertingkatkan fungsi Vitamin C  dan menghalang oksidasi vitamin C di dalam tubuh. Oleh kerana vitamin C semulajadi ditemui di dalam makanan bersama-sama dengan faktor lain yang berkaitan, Shaklee meniru alam semulajadi dengan menambah bioflavonoid dan rose hips, antara sebatian-sebatian yang mengandungi vitamin C yang berkait rapat sesama sendiri.

Manfaat utama Chewable Vita C :

 
Sebiji Shaklee Chewable Vita C mengandungi 100mg Vitamin C dan mempertingkatkan fungsi imun dengan:
-         Menyokong sistem pertahanan semulajadi anti-oksida tubuh
-         Membantu menyokong integriti sel-sel
-         Menggalakkan kesihatan mata, gigi, tulang-tulang, otot-otot dan salur darah.
-         Rasa sitrus yang sedap
-         Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tablet
-         Untuk menjamin kecantikan kulit agar kelihatan cantik
-         Sebagai anti penuaan untuk awet muda
-         Untuk merangsang penghasilan kolagen dalam badan
 
Dengan mengunyah Shaklee Chewable Vita C, air liur akan memudahkan pemecahan vitamin C, menyediakannya untuk serapan sebaik saja ianya tiba di usus keil. Kajian yang telah dilakukan menunjukkan dengan mengunyah amaun kecil vitamin C setiap hari akan menghasilkan serapan yang lebih tinggi.
Anak-anak yang suka mengunyah gula-gula, lebih baik kita tukar dengan Chewale Vitamin C ni. Yang penting, tanpa pewarna, perasa, gula tambahan semua-semua tu tak ada ya. Semulajadi.
Macam biasa, kalau nak dapatkan bekalan Vitamin C, sama ada untuk diri sendiri atau untuk anak-anak, oleh klik salah satu daripada link di bawah.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f12657ca95cecbef9739a7c9c04faae6
 
CALL 0195703129

No comments:

Post a Comment