Monday, August 6, 2018

Ubat Buasir ibu berpantang dan wanita berusia


Buasir...

 


Biasa orang malu nak mengaku kalau dia ada buasir. Akibat dari malu tu? Sendiri laa yang menanggung. Bila buasir ni, serba serbi buat apa semua tak kena. Nak duduk tak selesa, nak jalan terkengkang-kengkang. Maaf cakap laa. Tapi macam tu laa pengalaman orang yang menderita buasir ni. Ada yang sampai tahap kena operate potong buang tau. Jangan buat main-main.

PENYEBAB BUASIR :


Buasir ni ada banyak punca. Antaranya :

1.       Ibu mengandung

2.      Penggemar makanan pedas

3.      Individu yang sering mengalami sembelit

4.      Kegemukan

5.      Individu yang suka meneran

Di bawah ini disertakan testimoni 2 daripada berpuluh-puluh customer akak Nuna yang mengalami sembelit dan buasir ni berjaya diselesaikan masalahnya.
 
Testimoni 1

 
Yang pertama, ibu berpantang. Beliau mengamalkan Ostematrix Shaklee. Alhamdulillah, sembelit penyebab buasirnya dah berjaya dirawat. Pagi² tanpa gagal, pasti akan ke tandas. Dan lancar pembuangan setiap pagi.

 
Testimoni 2

Yang kedua, wanita yang berusia 50an. Dah lama menderita sembelit. Sebelum ni bergantung kepada ubat. Kalau makan ubat, baru boleh membuang air besar. Kalau tidak, terpaksa menanggung derita. Dah tak nak bergantung dengan ubat, akak Nuna cadangkan set Buasir..

* Ostematrix

* Alfalfa

* Omega Guard

Alhamdulillah. mesej gembira di pagi hari. Masalah selama ni dah settle dengan izin Allah, setelah berikhtiar dengan Set Buasir Shaklee.


Kenapa Ostematrix, Alfalfa dan Omega Guard?


  • Ostematrix untuk membantu melembutkan najis. Ostematrix mengandungi magnesium. Magnesium ni terdapat dalam sayur seperti brokoli, bayam, pisang, labu, tomato dan lain-lain. Bila kita jarang makan buah dan sayur, kita gantikan dengan Ostematrix.

  • Alfalfa - membantu membersihkan usus dan melancarkan pembuangan. Alfalfa bertindak macam julap, tapi versi yang lebih lembut.

  • Omega Guard - disebabkan beliau dah lama mengalami masalah sembelit,akak Nuna cadangkan Omega Guard supaya membantu mengecutkan otot-otot di sekitar saluran dubur dan sekaligus dapat bantu kecutkan buasir beliau..

Dan beliau sangat berpuas hati dengan hasilnya.
Buasir, jangan biar sehingga parah. Rawat sebelum terlambat.

Jika mahu dapatkan set buasir ini, boleh hubungi akak Nuna di salah satu link di bawah.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=54c46af9d80b9eb85ad8f2fef1787136
 

CALL 0195703129

No comments:

Post a Comment