Monday, August 6, 2018

Rahsia shopping di hujung jari


10 steps mudah untuk shopping di hujung jari


Nak tak akak Nuna ajarkan cara nak beli barangan Shaklee secara online? Apa yang anda perlukan hanyalah sambungan internet yang stabil, senarai barangan yang hendak dibeli (tapi kalau tak ada pun tak apa, nanti dah buka website ni, pasti tahu apa yang hendak dibeli. Hehe. Rambang mata), kad debit atau kad kredit. Dah, itu sahaja. Tengok step by step ni ya. Happy shopping!

1.    Buka laman web dengan klik link INI

2.   Pilih Agree dan klik Next
 
 

3.   Isikan semua detail yang diperlukan ya. Ini adalah untuk tujuan penghantaran. Jangan risau, semua maklumat adalah rahsia.
 
 

4.      Setelah semua maklumat diisikan, klik butang Continue
 
 
 
5.   Kemudian, satu senarai barangan akan keluar seperti ini. Agak panjang senarainya. Yang Out Of Stock, akan ditandakan pada bahagian Quantity di hujung itu.



6.   Seterusnya, pastikan hanya barang yang ingin di beli ditandakan tick di kotak kecil sebelah kiri bersebelahan dengan gambar produk. Contoh yang akak Nuna akan tunjukkan ini ialah, pembelian Vivix dan Herbal Blend.

 
 
7.   Setelah berpuas hati dengan kesemua barangan yang ingin dibeli, teruskan scroll sampai ke bahagian bawah sekali. Semak jumlah harga barangan dan klik Checkout.

 
8.  Anda akan dibawa ke paparan ini untuk menyemak sekali lagi barangan yang anda ingin pesan beserta alamat penghantaran. Jika kesemuanya tiada masalah, klik butang Submit pada bahagian bawah sekali.

 
 
9.   Untuk bahagian pembayaran isikan bahagian ini dengan maklumat debit atau kredit kad anda. Sekali lagi ditekankan, bahawa semua maklumat yang diberikan adalah selamat dan rahsia. Usah khuatir. Dah selesai, klik Confirm Payment.

 
 
10.Akhir sekali, isikan MSOS Code yang dihantar ke telefon bimbit anda yang telah anda daftarkan dengan bank pilihan anda.

11. Tahniah! Anda telah berjaya membuat pembelian anda. Sekarang, anda hanya perlu tunggu di hadapan pintu rumah, untuk barangan yang dipesan sampai. Biasanya akan mengambil masa 3-4 hari bekerja. Tetapi jangan terkejut jika barangan anda sampai lebih awal daripada yang dijangkakan.

Senang kan? So, apa lagi. Jom order sekarang. Lepas dah order, boleh contact akak Nuna untuk konsultasi cara untuk makan pulak ya. Jangan makan vitamin tu ikut suka je nanti tak dapat pulak kesan yang diingini.





 

No comments:

Post a Comment