Sunday, August 19, 2018

Magik sembuhkan sakit sendi dengan cepat

Vitamin magik

 
 
 
Vitamin ni bukan magik, yang kita dok dakwa boleh sembuh macam-macam masalah. Sebenarnya, bila kita teliti ramuan dia, barulah kita tahu macam mana vitamin tu bertindak untuk atasi masalah kesihatan yang kita hadapi. Akak Nuna nak cerita, bagaimana vitamin Shaklee bertindak untuk atasi masalah sakit sendi.

Antara punca sakit sendi ialah terseliuh atau ligamen atau otot yang terkoyak sedikit kerana aktiviti yang berat, angkat benda berat, postur tubuh yang tidak elok, kecederaan atau pergerakan yang tidak betul. Selain itu, berat badan berlebihan, kecacatan tulang belakang atau tangan dan kaki, kecederaan akibat kemalangan, bersukan dan lain-lain, Arthritis, sakit dari pangkal saraf yang terhimpit, penyakit tulang, ketumbuhan, jangkitan kuman dan masalah mental seperti tekanan, kemurungan dan sebagainya juga boleh menjadi punca kepada masalah sendi. Menghidapi penyakit kronik seperti sakit jantung dan darah tinggi serta mengamalkan ubat-ubatan untuk jangkamasa yanglama jga boleh menyebabkan sakit sendi.
 

Sembuhkan sakit sendi

 
Bagaimana vitamin Shaklee bertindak untuk membantu menyelesaikan masalah sakit sendi?

1. Omega Guard.
 
 
Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam bersuhu sejuk. Omega Guard Shaklee membantu memelihara fungsi-fungsi sendi. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.
 
2. Ostematrix



Ostematrix merupakan pil kalsium yang sememangnya disukai oleh semua orang. Pil Ostematrix terdiri daripada gabungan kesemua nutrien yang perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan maksimum iaitu magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Kalsium sangat penting kerana struktur tulang itu sendiri perlukan kalsium.
 
Jadi, pengambilan kalsium yang mencukupi dapat mengelakkan kekejangan dan kebas-kebas punca kepada sakit sendi. Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.
 
 
3. Collagen Powder Shaklee
 
 
Kebiasaan ubat yang dibekalkan jika sakit sendi ialah Glucosamine. Dalam Collagen Powder Shaklee, Glucosamine adalah daripada ekstrak kekerang yang penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi.
 
 
4. Vivix
 
 
4 kandungan utama Vivix ialah anggur Muscadine, purple carrot, elderberry dan Polygonum Cuspidatum (notweed Jepun). Bahan yang membantu dalam masalah sakit sendi ialah Elderberry. Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti-radang.Ia dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot dan sendi.
 
 
 
Jadi, vitamin ni bukan magik ya. Bila diteliti kandungannya, barulah kita tahu bagaimana vitamin itu berfungsi.

Apa yang akan kita dapat dengan pembelian set Sendi ini?
 

1.  Of kos yang pertama sekali, kita akan mendapat kesihatan sendi yang terbaik.

2. Pendaftaran ahli Shaklee bernilai RM65 secara percuma.
3. Penjimatan harga ahli berbanding harga pasaran bernilai lebih kurang RM194.
4. Percuma kos penghantaran bernilai RM10
5. Pulangan wang tunai bernilai lebih kurang RM35 pada bulan berikutnya.
 
 
Woww, jumlah penjimatan ialah melebihi RM300. Sangat berbaloi-baloi. Jika berminat untuk mendapatkan set ini, boleh hubungi akak Nuna melalui salah satu link di bawah.
 
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=36b204e2f1feac040d9ea2c2275c5f70
 
CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment