Tuesday, August 7, 2018

Cara jadi ahli Shaklee secara percuma


Teringin nak jadi ahli Shaklee? Macam mana nak daftar sebagai ahli Shaklee? Biasanya, setiap kali ada pelanggan yang beli produk Shaklee, akak Nuna akan terus suggest dia jadi ahli. Kadang-kadang ada salah faham, ada yang tanya bila jadi ahli Shaklee WAJIB buat bisnes ke? Sebenarnya, tak wajib pun. Dan tak perlu pun kalau taknak. Boleh saja jadi ahli, semata-mata untuk dapatkan penjimatan setiap kali beli produk Shaklee.

Tapi kalau nak bisnes tu, bonus la. Hehe.

Jadi, kat sini akak Nuna nak cadangkan 2 pilihan untuk mendaftar sebagai ahli.

1.       Daftar ahli Shaklee dengan yuran RM65. Ya! Hanya RM65 sahaja, anda dah boleh mendaftar dan diiktiraf sebagai ahli Shaklee. Terus boleh beli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah pada hari yang sama juga.


Tapi, jika pendaftaran dibuat secara online, tambahan RM10 perlu dibuat untuk bayaran pos Member Kit seperti di bawah ini dihantar kepada anda.

Jadi, berapa bayaran sebagai ahli?

RM65 bagi pendaftaran di cawangan Shaklee secara walk in (jangan lupa berikan ID akak Nuna 1236194 sebagai penaja anda)

RM75 jika pendaftaran dibuat secara online.

2.      Daftar ahli Shaklee secara PERCUMA! Ya, anda juga boleh menjadi ahli Shaklee secara percuma tanpa perl membayar yuran pendaftaran.


Ramai yang membeli Set Skincare Youth, Set Bersalin Premium Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Vivix 2 botol atau lain-lain vitamin Shaklee dan terus layak dapat ahli Shaklee secara percuma.


Sebenarnya, cara nak jadi ahli Shaklee percuma adalah apabila kita beli produk Shaklee berjumlah lebih kurang RM600 terus layak dapat keahlian percuma.


Pembelian produk berharga lebih kurang RM600 adalah bersamaan dengan 200 mata ganjaran. Syarat minimum untuk keahlian percuma ialah pembelian dengan 200 mata ganjaran.


Lebih menarik lagi, pembelian dengan 200 mata ganjaran tersebut juga layak mendapat rebate tunai sebanyak lebih kurang RM35 pada bulan berikutnya.


Wah, dah la keahlian percuma, dapat pulak lagi rebate tunai, dan semestinya dapat vitamin yang berkualiti tinggi.

Jadi, alangkah ruginya jika sebelum ini pernah membeli produk Shaklee, tanpa menjadi ahli. Lebih kesian lagi, penjual sebelum ini tidak menceritakan tentang kelebihan menjadi ahli. Hubungi akak Nuna, pasti akak Nuna akan terangkan sejelasnya.

Jadi jika berminat untuk menjadi ahli, walaupun hanya untuk belian produk kegunaan sendiri, boleh hubungi akak Nuna segera ya. Terus akak Nuna daftarkan keahlian anda. Jangan tunggu lama-lama. Bertindak segera.



SAYA NAK JADI AHLI

CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment