Friday, September 7, 2018

Sakit sendi - Paling minimum kena ambil apa?

 
 
Petang tadi COD (Cash on Delivery) satu set vitamin untuk sakit sendi kepada salah sorang customer.  Customer ni pilih nak konsisten dengan vitamin Omega Guard dan Ostematrix. Ini adalah 2 vitamin yang paling minimum untuk masalah sakit sendi.


Kenapa Omega Guard?


Omega Guard dipilih kerana ia berfungsi untuk memelihara fungsi sendi (arthritis). Paras asid lemak Omega 3 dalam Omega Guard larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi sendi dan gout dengan efektif.

Sebotol Omega Guard  mengandungi 90 biji dengan harga hanya RM136. Pengambilan yang konsisten setiap hari boleh mebantu menyelesaikan masalah berkaitan sendi.



Kenapa Ostematrix juga?


Ostematrix dipilih untuk menguatkan tulang di mana Ostematrix merupakan pil kalsium. Kalsium menghalang osteoporosis, merawat tulang retak dan kekejangan. Selain tu, Ostematrix juga memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas di mana pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.


Kandungan magnesium dalam Ostematrix sangat penting pada tubuh. Ia menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengakifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot.

Sebotol Ostematrix mengandungi 120 biji dengan harga hanya RM61 sebotol. Belian 3 botol sepanjang bulan September 2018, layak mendapat potongan harga sebanyak 5%.



Jika berminat untuk mencuba Ostematrix dan Omega Guard, boleh klik salah satu link di bawah:


 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c986fda799469a597defb26033cc70ea

CALL 019-5703129
 

No comments:

Post a Comment