Thursday, September 20, 2018

Promosi Vivix sempena sambutan Hari Malaysia

Sayang Rakyat Malaysia


Nyata, Shaklee memang sayangkan semua rakyat Malaysia. Hari Sabtu ni, 22 September 2018, Shaklee berbesar hati mengadakan promosi VIVIX, tonik pilihan semua yang pentingkan kesihatan. Vivix ni ialah supplement paling top bagi Shaklee. Berebut-rebut orang beli Vivix ni. Kenapa? Kerana Vivix ni berfungsi sehingga ke peringkat DNA sel badan kita. Sel adalah unit asas yang membentuk tisu, organ, rambut, tulang, kulit dan lain-lain lagi.

Vivix juga sesuai digunakan oleh semua, tapi lebih disarankan untuk yang berumur 12 tahun ke atas. Ada juga kes-kes tertentu yang kanak-kanak di bawah usia 12 tahun menggunakan Vivix tapi itu sangat-sangat-sangat perlu mendapat konsultasi dan nasihat pakar dulu. Ini adalah kerana, Vivix tidak diuji ke atas kanak-kanak.

Vivix ini adalah pelengkap kepada setiap set vitamin kerana ia membantu melindungi tubuh daripada ancaman radikal bebas. Vivix juga tinggi antioksidan dan dapat membantu menggalakkan sistem badan berfungsi dengan baik.

Untuk SATU hari sahaja, iaitu pada 22 September 2018 (Sabtu), promosi Vivix ialah seperti berikut :




1. Beli 2 botol, less 5%. Dua botol Vivix pada harga hanya RM722. Harga asal ialah RM902.50

 

2. Beli 6 botol, percuma satu botol. Harganya hanyalah RM2280. Harga asal ialah RM2850





 
Dan yang lebih menariknya, dengan setiap pembelian Vivix samada 2 botol atau 6 botol, layak menyertai LUCKY DRAW. Antara hadiah lucky draw ialah Vivix, Youth, Vitamin C, Lecithin, beg eksklusif Youth, bekas makanan dan lain-lain lagi. Mana tau rezeki kita, beli 2 botol Vivix, dan lucky draw pun dapat Vivix sebotol. Berbaloi-baloi.
 
 
Yang kedua, dengan setiap pembelian Vivix promosi ini juga akan mendapat KEAHLIAN SECARA PERCUMA yang bernilai RM65.
 
Yang ketiga, juga akan mendapat PAYUNG Youth secara percuma.


Yang keempat, pada bulan berikutnya akan mendapat BONUS tunai di antara RM35 – RM228

 

Beginilah rupa statement bonus yang akan masuk pada
14 Oktober 2018 nanti dengan pembelian
Vivix promosi ini.
 





Lekas!! Jangan tunggu lagi. Hubungi akak Nuna sekarang untuk membuat pesanan awal. Nanti hari Sabtu, terus boleh order. Klik saja link di bawah:


 
 
 

No comments:

Post a Comment