Thursday, September 6, 2018

Agen Vivix Shaklee ready stok sekitar Sitiawan, Manjung, Lumut.

Pakar Vivix Shaklee sekitar Sitiawan, Manjung da Lumut


Vivix ni tak perlu diragui lagi. Vivix adalah minuman botani yang paling eksklusif di atas muka bumi. Telah berada di pasaran Malaysia sejak tahun 2008, dan kini usianya sudah menkjangkau 10 tahun. Kalau Vivix ni masuk sekolah, dah darjah 4 dah dia. Selama tempoh ia berada di pasaran, belum pernah ada laporan bertulis secara rasmi yang tidak elok tentangnya.

Bagi yang tinggal di sekitar Manjung, Sitiawan, Lumut dan Lekir, anda boleh mendapatkan bekalan Vivix daripada agen yang sah iaitu akak Nuna (
http://akakNunaJualVivix.wasap.my).

Bagi kawasan berhampiran seperti Pantai Remis, Ayer Tawar dan sehingga ke Seri Iskandar juga termasuk dala kawasan lingkungan untuk COD. Sebagai contoh, ini adalah screenshot perbualan dengan salah seorang pengguna Vivix yang tinggal di Sungai Petani, yan membeli Vivix botol keempat daripada akak Nuna.


 
 
Beliau tidak mahu menggunakan perkhidmatan pos, dan meminta akak Nuna menghantarkan Vivix tersebut kepada adiknya di Seri Iskandar. Alhamdulillah, kami berjumpa seperti yang dijanjikan. Semua boleh dirunding, tiada masalah.
 
 
Testimoni Vivix:
 
Mak lebih bertenaga!

Akak Nuna telah berpengalaman dengan produk Shaklee lebih daripada 8 tahun, dan insyaAllah akan memberikan perkhidmatan terbaik kepada semua pelanggan dan bakal pelanggan. Klik saja link di bawah:
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5e3600417e9ac9abf5a6fea026f9b05a

CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment