Wednesday, September 26, 2018

Peluang bisnes bersama Shaklee

Income tambahan dengan Shaklee


Rasanya semua dah sedia maklum tentang produk Shaklee kan? Hari ni akak Nuna nak cerita sikit pasal peluang keemasan yang Shaklee tawarkan, especially kepada yang minat berbisnes.


Awal-awal dulu, penglibatan akak Nuna join sebagai ahli Shaklee memang untuk berbisnes. Ini adalah kerana, akak Nuna bermula sebagai pengguna Shaklee tanpa menjadi ahli selama hampir 6 tahun. Bukan tak pernah diajak untuk join ahli, cuma mungkin masa tu belum sampai seru dan belum rezeki akak Nuna dengan Shaklee. 
 
 
Bermula tahun 2010 sebagai pengguna tegar Set Menyusu Shaklee (ESP, Alfalfa dan Lecithin), dan menjadi ahli untuk serius berbisnes pada 2016. Sepanjang 2 tahun berbisnes, akak Nuna dah capai income bulanan 4 angka sebulan.


Ralat sikit sebab tak bermula sejak 2010 kan? Hehehe. Itulah namanya rezeki. Ditakdirkan rezeki akak Nuna dengan Shaklee adalah mulai bulan September 2016 tanpa gagal setiap bulan. Apa yang membuatkan akak Nuna jatuh cinta dan serius dengan Shaklee ni?


1. Potensi yang besar dan mudah.
2. Peluang yang cerah untuk menambahkan pendapatan
3. Modal yang sangat-sangat-sangat rendah iaitu hanya RM65 sahaja.
4. MLM yang sangat adil dan sama sekali tidak seperti MLM lain, yang mengutamakan head hunting atau mencari ahli baru semata-mata. Sebaliknya kami di Shaklee lebih berpegang teguh kepada produk kami yang berkualiti.
5. Shaklee adalah syarikat yang stabil dan telah bertapak lama di Malaysia, dengan produk-produk yang terbukti selamat, halal dan berkesan serta mendapat kelulusan KKM.
 

Shaklee ni MLM?


 
Ya, memang betul. Shaklee adalah syarikat MLM. Apabila kita dengar MLM, mesti dalam otak kita automatic terfikir semua ini adalah penipuan. Tapi betul la orang cakap, tak cuba, tak tahu. Tak kenal, tak cinta. Bila akak Nuna dah join Shaklee, tiada langsung istilah menyesal. Sebab ternyata Shaklee tak sama langsung dengan MLM lain. Akak Nuna yakin dengan rezeki yang halal bersama Shaklee selepas meneliti bisnes plannya.


Sebenarnya, untuk berjaya dalam bisnes MLM ni, kita perlu pandai pilih leader. Leader yang baik akan bagi segala tunjuk ajar yang sepatutnya kepada semua ahli group yang baru atau lama supaya tidak terkapai-kapai keseorangan dan rasa lost serta menyesal menyertai group tersebut. Inilah ciri-ciri yang kami tekankan dalam group kami iaitu group #keysihat.


Dalam group, kami akan berkongsi maklumat nutrisi, plan pemasaran yang perlu dilakukan, medium yang nak digunakan, cara nak capai target bonus bulanan. Ya, dari sekecil-kecil perkara sampailah ke perkara yang paling serius. Semua akan diajar dalam group.


Untuk berjaya, memang bergantung juga kepada usaha diri sendiri yang mahu bersungguh-sungguh dan berterusan. Tapi usaha yang bersendirian tanpa panduan daripada leader yang betul akan menyukarkan perjalanan ke arah mencapai kejayaan hingga berjaya mencapai income 3-4-5 atau 6 angka sekalipun.


Oleh itu, mulakan langkah mencapai income 3-4-5-6 angka SEBULAN dengan memilih group support dan leader yang betul. Kami, susur galur iReach Family adalah komuniti pengedar Shaklee terbesar di Malaysia. Ayuh, daftar segera dengan akak Nuna untuk mula mengorak langkah cemerlang dengan Shaklee.


http://wasap.my/60195703129/sayaNAKberjayaDENGANshaklee
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment