Tuesday, September 4, 2018

Apakah tawaran Shaklee yang boleh kita dapat?

Shaklee, dapat apa?

 
 
Bila kita sebut Shaklee, ada 3 golongan yang akan terlibat.
 
1. Golongan pengamal vitamin Shaklee, tanpa menjadi ahli.
 
2. Golongan yang jadi ahli untuk belian vitamin kegunaan sendiri.
 
3. Golongan yang jadi ahli untuk belian vitamin kegunaan sendiri dan menjadikan bisnes Shaklee sebagai satu kerjaya.
 
 
Namun, jika anda belum tergolong dalam salah satu daripada 3 golongan yang disebutkan ini, akak Nuna cadangkan anda terus membaca supaya lepas ni, anda akan memilih untuk menjadi golongan ketiga.
 
 

Golongan pertama

 
Golongan pertama ini adalah individu yang yakin dengan keberkesanan produk Shaklee dan mengamalkannya tetapi tidak mahu mendaftar sebagai ahli. Mereka lebih memilih untuk membeli sahaja daripada orang lain. Golongan ini agak bijak kerana memilih supplement yang terbaik tetapi merupakan golongan yang agak rugi berbanding golongan kedua dan ketiga.

Kenapa?
 

Golongan kedua

 
Kita tengok golongan kedua. Golongan kedua, sama macam golongan pertama. Individu bijak yang yakin dengan keberkesanan Shaklee dan terus mengamalkan supplement Shaklee. Tetapi, mereka ini telah mendaftar sebagai ahli. Tujuan mereka mendaftar adalah semata-mata untuk membeli produk dengan harga yang lebih murah. Di sini jelas terbukti mereka mempunyai kelebihan daripada golongan yang pertama iaitu dapat membeli produk pada harga yang lebih murah.

Yang kedua, walaupun mereka hanya menjadi ahli untuk pembelian vitamin kegunaan harian diri sendiri dan kelauarga, namun mereka juga berpeluang untuk menikmati kesemua peluang bonus yang Shaklee tawarkan jika memenuhi syarat. Jelas, ini adalah kelebihan golongan kedua berbanding golongan pertama.

Mendaftar sebagai  ahli Shaklee dengan yuran hanya RM65 walaupun untuk kegunaan sendiri lebih memberi manfaat berbanding pengguna vitamin yang tidak menjadi ahli.
 
 

Golongan ketiga



Dan golongan ketiga merupakan individu yang mengambil peluang sepenuhnya terhadap apa yang syarikat Shaklee tawarkan. Menjadi pengguna, penjual dan pebina empayar perniagaan yang kukuh. Selain menggunakan vitamin Shaklee, golongan ini juga akan berkongsi kebaikan Shaklee dengan rakan-rakan dan orang lain dan menjadikan Shaklee sebagai satu kerjaya .


Bisnes Shaklee boleh dijadikan sebagai kerjaya yang kukuh kerana :

1. Syarikat Shaklee sangat kukuh dan telah berada di pasaran untuk tempoh yang sangat lama.
 
2. Sistem penjualan, pembelian dan perniagaan produk Shaklee adalah sangat jelas tanpa sebarang unsur-unsur yang diragukan.
 
3. Potensi pendapatan yang sangat memberangsangkan di mana plan pembayaran bonus Shaklee telah dipatenkan. Ini bermaksud, hanya Shaklee satu-satunya syarikat MLM yang akan membayar bonus kepada ahli-ahlinya bermula dari bonus terendah sebanyak 2 angka sehingga jumlah maksimu yang tidak ditetapkan. Shaklee akan membayar seberapa banyak sahaja bonus yang layak kepada ahli-ahlinya. Tiada syarikat MLM lain yang boleh tiru sistem pembayaran sebegini kerana telah dipatenkan. Jika tiru, Shaklee boleh saman!
 
4. Selain bonus dalam bentuk wang tunai, Shaklee juga menyediakan bonus kereta (Car Bonus) kepada ahli-ahli yang layak.
 
5. Shaklee juga menaja percutian ke dalam negara dan luar negara setiap tahu, juga kepada ahli yang layak.

 
Siapakah ahli yang layak? SEMUA yang mendaftar sebagai ahli adalah ahli yang layak menerima keistimewaan yang Shaklee tawarkan. Bermaksud, golongan kedua dan ketiga daripada yang akak Nuna terangkan di atas.
 
 
 
Adalah sangat berbaloi untuk mendaftar dengan yuran hanya RM65 dan layak menikmati kesemua keistimewaan Shaklee. Jadi, bertindak segera untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah empayar #keysihat bersama akak Nuna. Jika berminat untuk menjadi ahli, boleh klik link di bawah :
 
 
 

No comments:

Post a Comment