Tuesday, September 18, 2018

Reward yang Shaklee tawarkan

Bisnes Shaklee





Seperti yang diketahui umum, menyertai Shaklee, kita layak menjadikannya sebagai satu bisnes hak milik sendiri di mana kitalah bos kepada bisnes kita. Dan tak mustahil menjadi satu kerjaya tetap.  Apabila disebut bisnes, perkara pertama yang bermain di fikiran kita ialah UNTUNG, kemudian baru terbayangkan kos. Biasalah, sapa yang taknak untung kan.

1. Untung runcit


Untung pertama yang Shaklee tawarkan ialah UNTUNG RUNCIT. Untung runcit bermaksud untung yang kita peroleh setiap hari hasil daripada jualan vitamin dan produk Shaklee. Shaklee telah menetapkan harga yang perlu dipatuhi oleh semua wakil penjual dan pelanggaran atau pengurangan harga daripada yang telah ditatapkan adalah salah dan melanggar etika jualan.
 

 

2. Bonus Bulanan

 
 
 
Untung kedua yang layak dinikmati oleh semua ahli berdaftar ialah BONUS BULANAN. Bonus bulanan akan dikreditkan ke akaun ahli berdaftar yang memenuhi syarat yang ditetapkan. Kadar bonus bulanan adalah antara 5 – 21% bergantung kepada jumlah belian / jualan bulanan. Bonus bulanan ini akan dibayar setiap pertengahan bulan.

3. Car Bonus




Reward ketiga yang Shaklee tawarkan kepada semua ahli berdaftar ialah CAR BONUS. Car bonus bukan bermaksud Shaklee memberikan sebuah kereta kepada ahli yang layak, tetapi bonus ini dalam bentuk wang tunai. Jika kita tidak mahu membeli kereta dengan wang bonus tersebut, juga tiada masalah. Terpulang kepada diri sendiri nak guna untuk apa. Nak shoping ke, nak melancong ke, nak beli ferarri atau nak masuk tabung simpanan. Tiada masalah.

4. Trip mewah



Reward keempat yang boleh direbut ialah MELANCONG ke dalam dan luar negara. Contohnya tahun 2018 ini, para pengedar Shaklee yang layak baru sahaja pulang dari percutian mewah di atas kapal persiaran mewah terbesar di dunia. Cruise yang diberi nama Symphony of the Sea. Dan bulan depan (Oktober), para pengedar Shaklee yang layak akan ke Bangkok pula. Walaupun Bangkok bukan di dalam negara, tapi dikategorikan sebagai regional trip. Manakala cruise itu consider sebagai international trip.

Melancong percuma, duit poket diberi, elaun makan juga ada serta layanan VVIP yang sangat eksklusif. Sangatlah berbaloi jika mendapat peluang.

Yang paling bestnya bisnes Shaklee, modal hanyalah RM65 sahaja. Ya, enam puluh lima ringgit. Bukan enam puuh lima ribu ringgit. Hanya enam puluh lima. Segera bertindak dengan mendatar ahli dengan akak Nuna. Akak Nuna akan guide sehingga anda semua juga berjaya dapat kesemua reard yang Shaklee tawarkan.


 
 

No comments:

Post a Comment