Monday, January 1, 2018

Pengedar Shaklee Lekir, Sitiawan, Manjung dan Lumut, Perak


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung blog ini. Aelamat Tahun Baru 2018!!
Rasanya perlulah dihebahkan kepada semua bahaya kawasan jajahan saya dah bertambah. Sebab apa bertambah? Sebab dulunya kawasan jajahan I ols kat Kuantan, Pahang sana nun. Tapi sejak berpindah ke Perak ni, kira macam perluasan kawasan taklukan laa. Hehe..
Tapi jangan risau, warga Kuantan dan sekitarnya masih boleh dapatkan barangan Shaklee daripada saya. Masih ada caranya untuk dapatkan dan terus terima khidmat konsultasi.
Masih boleh hubungi saya untuk dapatkan bekalan vitamin. Talian masih sama. Nak lebih mudah, klik ja link ini. ( www.wasap.my/60195703129/) Tapi kalau link bermasalah, kena guna cara manual la. Save nombor 019-5703129 dan whatsapp atau telefon ja saya terus.
Untuk tahun 2018, saya bermastautin di daerah Lekir, Sitiawan Perak. Kawasan sekitar seperti Manjung, Lumut dan Ayer Tawar masih dalam lingkungan kawasan yang saya boleh COD. Biasanya pelanggan suka peniaga yang boleh COD ni kan. Mudah berurusan. Bagi yang jauh sikit, jangan risau. Kalau kena gayanya, saya boleh ja pi COD jugak. Tapi bagi yang jauh banyak, abam posmen akan bantu saya hantar vitamin.


Sebenarnya dalam Shaklee TIADA stokis ye. Yang ada hanya Branch dan Pengedar sahaja. Ramai yang salah faham. Disebabkan Branch terdekat dengan tempat kita adalah di Ipoh, maka memang ramai lah yang akan  dan suka membeli dari saya. Nak ke Ipoh tu, jauh kot. Agak tak berbaloi. Lebih baik dapatkan daripada pengedar yang sah macam saya ni tanpa kos tambahan. Jimat dan meyakinkan. Ready stok sentiasa ada. Nak jadi ahli pun boleh.
Jom, hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi vitamin Shaklee.


Your Shaklee Independent Distributor
Nurul Farhana Kasim
SMS / Whatsapp : 019-5703129



No comments:

Post a Comment