Friday, January 19, 2018

3 Penjagaan Lengkap Si Manja Tanpa Bahan Kimia Merbahaya



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hepi-hepi selalu ya. =)


Hari ni special sikit sebab saya nak berkongsi tentang satu lagi produk yang best daripada Shaklee iaitu SHAKLEE BABY. Wow, khas untuk golongan kanak-kanak. Betapa prihatinnya Shaklee, semua golongan  pun diberi keutamaan.

Set Shaklee Baby ni baru dilancarkan di Malaysia pada penghujung November 2017. Walaupun masih baru, tapi dah ramai yang bagi feedback dan berpuas hati dengan hasil penggunaan Shaklee Baby ni. Satu set Shaklee Baby ni terdiri daripada Gentle Wash, Soothing Lotion dan Massage Oil.


Shaklee Baby menekankan 3 perkara utama iaitu Selamat, Lembut dan Organik. Walaupun namanya Shaklee Baby, tapi penggunaannya adalah untuk seisi keluarga, termasuk yang mempunyai kulit sensetif. 

Jom kita tengok keistimewaan Shaklee Baby.
⇛ Shaklee Baby dihasilkan menggunakan 99% bahan semulajadi dengan kandungan 70-80% bahan organik.
Shaklee Baby telah diuji secara klinikal malah telah diuji oleh pakar-pakar paediatrik sebelum dipasarkan. Ramai baby-baby yang telah menggunakan Shaklee Baby ni sebelum dipasarkan.
Bahan-bahan yang digunakan telah disahkan organik oleh badan-badan bertauliah. Jadi, inilah bukti Shaklee sentiasa menjamin produknya selamat dan semulajadi.
Shaklee sangat mementingkan kualiti dan setiap yang tertulis di botolnya adalan 100% tepat dan tiada yang disembunyikan.

Ada yang mempersoalkan, kenapa bukan 100% organik? Kenapa hanya 70- 80% sahaja?
Jawapannya mudah, bukan semua bahan di dunia ni adalah organik. Contohya air. Kita tiada air yang organik. Walau bagaimanapun, Shaklee telah berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan sebanyak mungkin bahan organik yang ada dengan kos yang sangat berpatutan.
Shaklee Baby juga tidak mengandungi sebarang bahan kimia merbahaya yang sering digunakan dalam pembuatan produk mandian dan losyen seperti paraben, SLS dan BPA.


Jom kita tengok, apa yang terkandung dalam Set Shaklee Baby ni.

Gentle wash – Menjadikan masa mandi selamat dan menyeronokkan.


Sebotol Gentle Wash ialah sebanyak 250ml. Sekali guna hanya 1-2 titis. Untuk sebotol ini biasanya boleh bertahan selama 2 hingga 3 bulan.
Untuk maklumat lanjut, boleh baca DISINI (klik)

Soothing Lotion – Lembut secara semulajadi untuk kulit sensetif


Terdiri daripada 99% bahan semulajadi dan 75% bahan organik.
Mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanilla, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik.
Losyen yang tidak berminyak dan mudah menyerap.
Untuk maklumat lanjut, boleh baca DI SINI (klik).

Massage Oil – Campuran minyak organik yang menenangkan.


Terdiri daripada 99% bahan semulajadi dan 73% bahan organik.
Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile.
Untuk maklumat lanjut, boleh baca DI SINI (klik)

Beberapa perkongsian testimoni dari pelanggan yang telah menggunakan Set Shaklee Baby.


Harga untuk satu set Shaklee Baby ni hanyalah RM381.60 termasuk GST. Jika berminat untuk mencuba, boleh hubungi saya di talian 019-5703129 atau terus tekan LINK ini (LINKWHATSAPP)

Anda juga boleh membuat pembelian terus secara atas talian dari laman web Shaklee dengan menekan gambar di bawah. Jangan risau, segala maklumat peribadi anda adalah rahsia dan dijaga sepenuhnya oleh Shaklee.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7a19195f6617149d2a4510671ea5e318

Shaklee Independent Distributor
Nurul Farhana Kasim
019-5703129

No comments:

Post a Comment