Saturday, January 27, 2018

Jantung Sihat dengan Omega 3


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ni saya nak berkongsi tentang Omega Guard Shaklee dan kaitannya dengan fungsi jantung.


* Sumber Video : Shaklee Corporation Youtube Channel


Mari berikan jantung kita kasih sayang yang ia perlukan dengan mengurangkan risiko penyakit jantung. 


Penyakit jantung ialah penyebab utama kepada kematian. Dengan Omega Guard dari Shaklee yang bersifat ultra tulin dan dihasilkan daripada minyak ikan. Omega 3 yang penuh dengan spectrum dan asid lemak yang penting termasuk EPA dan DHA berbanding jenama lain.

Ini telah terbukti secara klinikal menyatakan yang asid lemak dari Omega 3 ini paling berkesan untuk membantu mengekalkan kesihatan jantung dan sistem kardiovaskular.

Shaklee menggunakan kaedah ultra tulin bergred pharmaceutical dengan teknologi tulin. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 secara tulin. Didatangkan dengan saiznya yang kecil dan dapat dihadam dengan mudah. Pengambilan Omega Guard 2 biji sehari dapat memberi keaslian Omega 3 kepada badan. Kita semua mahukan jantung yang sihat. Itulah kesan daripada Shaklee!

Jika berminat nak mencuba Omega Guard, boleh hubungi saya di talian 019-5703129 atau klik LINK WHATSAPP ini. Anda boleh juga membuat pembelian secara terus dari atas talian dengan menekan gambar di bawah. Harga Omega Guard ialah RM 136 tetapi jika beli 3 botol, tambahan diskaun sebanyak 5% akan diberikan.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=6eab7303a8d4510f2ad74a20887eb631



Shaklee Independent Distributor
Nurul Farhana Kasim
019-5703129
 

No comments:

Post a Comment