Sunday, January 7, 2018

Jom Sertai Keluarga Shaklee Kami Sekarang

T.E.A.M.W.O.R.K


Kerja sama-sama..bantu-membantu..
Ramai orang nak berniaga tapi tak tau nak buat bisnes apa...
Ramai orang nak jadi usahawan tapi tak tahu macamana nak mula..
Ramai orang nak berjaya dalam bisnes tapi tak ada MENTOR/GURU/SIFU untuk memberi tunjuk ajar & bimbingan yang betul..
Ramai orang bercita-cita nak jadi JUTAWAN tapi mentornya sendiri belum cukup berjaya dalam dunia perniagaan..

Sebenarnya antara perkara utama yang kita perlu beri keutamaan sebelum menceburkan diri secara serius dalam dunia perniagaan ni adalah PEMILIHAN MENTOR yang bukan sahaja sudah terbukti berjaya malah berkualiti..sebab tu kalau anda berguru dengan Mentor Kejayaan NO.1 di Asia yakni Doktor Azizan Osman, beliau akan senaraikan 5 Tips utk berjaya iaitu dengan menggunakan Formula MESTI

M - MENTOR
E - ELMU (emosi + ilmu)
S - SISTEM
T - TINDAKAN
I - IMPIAN

Nampak tak MENTOR duk di ranking atas tau..salah pilih mentor, terjun laut lah nanti..sebab tu saya pilih mentor yang hebat..supaya saya boleh duplicate dia,belajar sebanyaknya dari dia,dan bantu anak-anak di bawah saya pulak..
Tips pilih mentor bisnes yg saya amalkan :
1. Mentor yang berpengalaman dalam bisnes
2. Mentor yang berilmu..tanya lah apa pun,insyaAllah semua jawapan puas hati..
3. Mentor yang dah terbukti berjaya..
4. Mentor yang tak kedekut ilmu
5. Mentor yang positif..

Nak saya jadi mentor anda?nak join saya di bawah mentor yg hebat?jom...



Shaklee Independent Distributor
Nurul Farhana Kasim
019-5703129

No comments:

Post a Comment