Tuesday, October 16, 2018

Langkah mudah mendaftar sebagai ahli Shaklee!

Hanya 10 minit untuk pendaftaran sebagai ahli Shaklee

 
Setiap hari, ada saja yang mesej akak Nuna cari vitamin Shaklee. Nak gunakan vitamin Shaklee, memang sangat berbaloi kerana kualitinya dijamin, keselamatannya dijaga dan keberkesanannya dipercayai.

Hari ni akak Nuna nak share, tentang salah seorang  ahli yang baru berdaftar hari ini, 16 Oktober 2018. Pada mulanya, beliau mesej akak Nuna untuk mencari vitamin untuk masalah kulit muka yang berjerawat.

Setelah bersoal jawab tentang keadaan jerawat, punca serta sejarah beliau, akak Nuna cadangkan dua vitamin untuk beliau setelah meneliti maklumbalas yang beliau berikan. Kemudian, akak Nuna ajak beliau jadi ahli Shaklee.

Semestinyalah berbaloi apabila mendaftar sebagai ahli Shaklee. Dah la dapat beli vitamin dengan harga yang lebih murah, berpeluang pula dapat bonus jika cukup syarat. Silap-silap, vitamin kegunaan harian tu boleh dapat free sahaja hasil daripada bonus Shaklee.



Dan semestinya beliau bersetuju! Proses pendaftaran sebagai ahli Shaklee juga tidakla susah. Hanya beberapa maklumat diperlukan dan beberapa langkah mudah sahaja, siap! Terus boleh gunakan ID yang diberikan untuk melayari laman web Shaklee.
 
 
 

Laman web Shaklee (
www.shaklee2u.com.my) hanya khas untuk ahli Shaklee yang berdaftar sahaja. Jadi, apa tunggu lagi? Jom, daftar segera sebagai ahli Shaklee dengan menghubungi akak Nuna di talian di bawah :

019-5703129
 
019-5703129
 
019-5703129

Atau klik saja link WHATSAPP AKAK NUNA ni untuk berhubung dengan akak Nuna.

Pasti takkan menyesal. Jom!

No comments:

Post a Comment