Tuesday, October 2, 2018

7 Fungsi Zinc Plus Shaklee

Manfaat Zinc Plus Shaklee kepada tubuh badan kita

 

1. Bagus untuk imun sistem


Zinc lebih bagus diambil bersama Vitamin C untuk meningkatkan imun badan. Terutamanya jika mudah terkena serangan selsema.
 

2. Atasi rambut gugur


Elakkan keguguran rambut. Zinc ni sesuai diambil bersama ESP untuk atasi masalah rambut gugur
 

3. Buatkan kulit lebih berseri-seri


Zinc membantu kulit jadi lebih glowing. Ramai yang tak tahu, zinc boleh membantu kulit lebih glowing jika diambil bersama-sama dengan vitamin C.
 

4. Zinc untuk kesuburan


Zinc membantu untuk kesuburan lelaki dan wanita. Bagi lelaki, zink membantu dalam spermatogenesis dan pembangunan organ-organ seks. Sementara di kalangan wanita, ia membantu dalam semua fasa pembiakan, termasuk peringkat kelahiran dan penyusuan.
 

5. Kesihatan mental


Zinc menyokong fungsi memori di mana ia membantu menguartkan ingatan dan fungsi otak. Zinc sesuai diambil bersama-sama Omega Guard dan Lecithin.

 

6. Untuk tenaga tambahan


Zinc juga membantu membekalkan tenaga tambahan dan mencergaskan badan terutamanya kepada yang aktif. Zinc sesuai diambil bersama-sama CoQ Trol dan Vivix untuk tujuan tenaga tambahan
 

7. Luka cepat sembuh


Kekurangan zinc menyebabkan lambat penyembuhan luka. Badan manusia mempunyai beberapa enzim yang bergantung pada zink, yang menggalakkan sintesis kolagen yang seterusnya membantu dalam penyembuhan luka.
Luka mungkin boleh berlaku akibat bersalin, dalam pantang, luka pembedahan, serta jerawat yang teruk sampai berdarah-darah atau lain-lain lagi.
 
 
 
Itulah antara 7 fungsi zinc yang utama. Zinc ni adalah pelengkap kepada vitamin-vtamin lain. Jika ada salah satu daripada tujuan di sebutkan, boleh lah hubungi akak Nuna untuk membeli Zinc ni. Harganya hanya RM56.25. Boleh klik link di bawah untuk membeli :


 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f4443296fb98e451df95ecef1e17eba1
 

CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment