Thursday, October 11, 2018

9 Manfaat utama Ostematrix Shaklee

Ostematrix


1. Menguatkan tulang.   Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf.  Ia juga merawat tulang retak,  kostum osteomalasia (rickets dewasa), kuku rapuh, Ekzema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

2. Meringankan stress. Ianya mengimbangi tekanan darah,  memelihara degupan jantung, Impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stres. Ia juga memperbaiki depresi, mood swing sakit kepala dan pitam.

3. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas. Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

4. Memperbaiki masalah haid.   Kajian menunjuk dan pengambilan 1000 mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.

5. Pengalkalian  tubuh. Kalsium  adalah mineral  alkaline,  dan  ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh.  Ianya juga menghalang Obesiti di waktu umur tua.  tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrien dan meransang detoksifikasi.

6. Memperbaiki hyperactivity perut  dan sakit gastrik.

7. Vitamin D.  Dinamakan sebagai vitamin D  pada 1916 bila didapati ia mampu merawat penyakit riket.  ia meningkatkan penyerapan kalsium dan  fosforus  untuk meninggikan ketumpatan tulang,  menguatkan  kerangka,  memperbaiki penyakit periodontal.   Vegetarian yang kurang terdedah pada matahari sewaktu musim panas,  individu melebihi 55 tahun,   wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil suplemen vitamin D.

8. Magnesium.  Ia adalah ion positif nombor 2 penting di dalam tubuh kita.  Ia  menggalakkan komposisi tulang dan rawan.  membantu sistem saraf,   mengaktifkan enzim  tubuh untuk menghasilkan tenaga,  pengecutan saraf dan otot,   menstabilkan    denyutan tidak sekata pesakit jantung,  memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus,  menghalang endapan kalsium,  melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ia  juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

9. Zinc, boron, manganes, kuprum.  Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot,  menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang,  rawan dan menghalang  arthritis.
 
 

APA ITU OSTEMATRIX?

 
Ostematrix ialah pil kalsium. Kalsium adalah mineral yang diperlukan untuk kehidupan. Selain membina tulang dan memastikan ia sihat, kalsium membolehkan darah kita dibekukan, otot kita untuk berhubung, dan jantung kita untuk berdegup. Kira-kira 99% kalsium dalam badan kita adalah di tulang dan gigi kita. Jadi bagaimana untuk memilih kalsium premium untuk kegunan tubuh badan kita?
 
1. Pilih produk yang ada vitamin D dan magnesium kerana ia memastikan penyerapan kalsium adalah di tahap yang optimum.

2. Elakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum.

3. Elakkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral.

 

1 tablet Ostematrix bersamaan dengan 1 gelas susu kalsium tinggi dan 80 biji badam.  Pengambilan 2 tablet Ostematrix menyebabkan peningkatan statistik penting dalam tahap  kalsium darah untuk 12 jam.

Bulan September merupakan bulan yang bagus untuk pencinta tulang kerana pada bulan ini Ostematrix dijual pada harga promosi.  Jika anda ingin mendapatkan Ostematrix sila klik pada salah satu Link di bawah.
 
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b468fa33c4d1d4f5660c0c77be421333
 
CALL 019-5703129

No comments:

Post a Comment