Wednesday, October 24, 2018

Kenapa vitamin yang saya makan ni tak bagi kesan pun?

Vitamin tidak berkesan

 
Perkara biasa yang berlaku kepada penjual vitamin macam akak Nuna. Sering diajukan soalan, “lepas berapa lama makan vitamin ni akan nampak kesan ye?”


Ya, memang itu antara persoalan biasa yang ditanya. Tapi ni bagi yang bagus dan cerdik la. Sebab apa akak Nuna cakap bagus dan cerdik? Sebab dia bertanggungjawab pada badan dan apa yang masuk ke badan dia. Yang tak tanya, lepas dia rasa ‘tak ada apa apa perubahan’, dia akan stop makan vitamin. Which is sangat sangat sangat merugikan. Kenapa?


Ni antara perbualan whatsapp yang dihantar kepada akak Nuna.
 
 

 

 
 
 
Seperti yang akak Nuna terangkan, vitamin ni fungsi dia melengkapkan nutrisi yang tak cukup. Customer akak Nuna ni ambik Ostematrix untuk masalah sakit lutut. Dia kata ‘tak ada apa-apa perubahan’. Tapi sebenarnya banyak dah perubahan yang dia alami tanpa sedar kesan dari pengambilan Ostematrix selama sebulan:
Antaranya:
1. Tidur lebih lena.
2. Rasa lebih bertenaga selepas balik dari kerja walaupun usianya 50an.
 
 
Ini bermaksud, vitamin yang dimakan sedang bertindak balas dengan badan. Vitamin akan melengkapkan bahagian yang lebih penting sebelum ‘membantu’ di bahagian lain. Jadi, jika anda memang mengamalkan vitamin tetapi ‘rasa tak ada apa apa perubahan’, boleh check semula. 
 
 
Pengambilan vitamin yang betul untuk badan dan masalah yang dihadapi sangat sangat penting. Sebab tu perlu beli vitamin daripada orang yang tepat.  Jika ingin mendapatkan nasihat atau cadangan vitamin yang sesuai, boleh hubungi akak Nuna ya.

019-5703129

019-5703129

019-5703129

019-5703129

Atau klik ja link ni
 
 

No comments:

Post a Comment