Wednesday, October 10, 2018

ESP Shaklee selamat diminum oleh pesakit diabetes

ESP Shaklee

 
ESP Shaklee ialah satu minuman yang berasaskan soya non GMO. ESP Shaklee menjad kegemaran ramai pengguna Shaklee memangdangkan rasanya yang sedap dan hasiatnya yang banyak. Pesakit diabetes pun boleh ambik ESP tau. Kenapa? Jom kita tengok antara 5 sebab utama, ESP bagus untuk pesakit diabetes.
 
 

1. ESP diperbuat daripada soya non GMO

 
Soya dalam ESP dikawal ketat melalui Identity Preservation Program (IPP) untuk menjamin kualiti genetiknya. Jadinya, khasiat soya yang kita minum dalam ESP masih sama khasiatnya dengan soya 100 tahun dahulu.
 

2. Tiada lemak

 
Soya tidak mempunyai kolesterol dan laktosa. Jadi, ia mampu mengawal paras kolesterol LDL secara sihat. Pengambilan ESP selama 12 minggu menunjukkan penurunan paras LDL kolesterol jahat.
 

3. Rendah Index Glisemik

 
Soya dicernakan dan diserap secara perlahan-lahan lalu peningkatan gula dalam darah tak terlalu mendadak. Pelepasan hormon insulin juga sedikit demi sedikit. Jadinya, ia tak membebankan pankreas merembeskan insulin.
 

4. Asid Amino Lengkap

 
Dalam Asid Amino yang terkandung dalam soya, ada sebatian ARGININE yang boleh membantu mengurangkan resistance atau sensetiviti badan terhadap insulin dan menaikkan toleransi terhadap gula. Ia juga membantu pankreas menghasilkan insulin.
 

5. Yang paling penting, ESP Shaklee ada Landmark Study

 
Keputusan Landmark Study di University of California, Berkeley menunjukkan pengamal supplement Shaklee lebih 30 tahun mengalami masalah diabetes dengan peratus yang paling rendah.
 
 
 
Best kan? Dah la rasanya sedap. Dengan bau vanila yang pasti membangkitkan selera. ESP boleh diambil dengan mencampurkannya dengan air masak atau dengan apa-apa minuman kegemaran. Jika berminat untuk mendapatkan ESP, boleh klik salah satu link di bawah :
 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=58b3588757555abfdd77b7f171674ad2


CALL 019-5703129
 

No comments:

Post a Comment