Monday, February 5, 2018

Stokis Shaklee di Kawasan Manjung


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Terima kasih kerana memilih Kesihatanmu, Keutamaanku sebagai pilihan anda. Of kos ini adalah pilihan yang paling tepat untuk semua warga Manjung, Sitiawan, Lumut dan Lekir serta kawasan-kawasan sekitar.


Untuk penggemar dan pengamal Shaklee terutamanya di sekitar Manjung, saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di kawasan anda. Shaklee TIADA stokis tau. Yang ada hanya HQ atau Branch dan agen sahaja. Kalau anda nak beli vitamin Shaklee, pastikan beli dari ‘orang’ yang betul, bukannya dari kiosk-kiosk di tepi jalan atau di dalam pasaraya. Sebab menjadi kesalahan kalau ada yang menjual Shaklee dengan cara tu.

Mana nak cari ‘orang’ yang sah? Ehemm, akak Nuna u all ni la. Kenapa perlu beli dengan saya?

Sebab utama, selain saya, tempat kedua yang boleh anda dapatkan vitamin Shaklee adalah di Branch. Branch yang paling hampir adalah kat Ipoh. Fuhhh, tak berbaloi kot 2 jam setengah perjalanan nak pergi Ipoh semata-mata untuk sebotol Vitamin C, Vitamin E dan ESP sempena nak cantik Raya 2018 ni kan? Lebih baik beli dari saya, yang pastinya sentiasa ada stok di tangan. Jimat duit minyak, jimat duit makan, boleh jadi pengguna bijak.


Saya juga menyediakan perkhidmatan penghantaran ke depan pintu rumah anda bagi kawasan di sekitar Manjung, Sitiawan, Lumut, dan Lekir. Ayer Tawar pun boleh juga diaturkan penghantaran jika kena dengan caranya.

Bagi yang tinggal di luar Manjung, jangan risau. Penghantaran melalui pos juga disediakan. Pengeposan akan dilakukan pada hari yang sama jika pesanan dan pembayaran dibuat sebelum pukul 2 petang. Jadi, usah ragu-ragu lagi. Ambil telefon sekarang, dan hubungi saya untuk pesanan belian anda. Boleh klik LINK WHATSAPP ini untuk membuat pesanan.


Shaklee Independent Distributor
Nurul Farhana Kasim
019-5703129

No comments:

Post a Comment