Tuesday, February 20, 2018

Khas untuk Si Kaki Travel

Assalamualaikum..
Hai u ols, pengunjung blog kesayanganku. Semoga sihat-sihat berbahagia selalu. Bulan 2 dah nak sampai penghujung. Bulan 3 nanti ada cuti sekolah. Mesti u ols dah ada plan nak bawak anak-anak pi holiday kan?

Anak-anak, tenaga depa banyak. Walaupun seharian beraktiviti, tapi masih bertenaga sampai malam. Mak ayah macam mana pulak? Bertenaga macam anak-anak tak?

Ni ha, saya ada sesuatu untuk anda. Memandangkan saya baru balik dari berholiday (Perak - Kuantan), maka sesuai la saya kongsikan, macam mana cara saya kekal bertenaga, elakkan lenguh-lenguh badan, sakit-sakit badan bila travel. Cikidout video di bawah, u ols...


Semoga bermanfaat, u ols.. Kalau berminat nak cuba Ostematrix yang membantu menghilangkan lenguh-lenguh badan, boleh klik LINK WHATSAPP ni. Ataupun contact saya di talian 019-5703129. Boleh juga buat pembelian terus dari laman sesawang Shaklee yang dijamin selamat dan mudah dengan menekan gambar di bawah.👇
Nurul Farhana Kasim
019-5703129

No comments:

Post a Comment