Friday, February 9, 2018

Perjuangan Yang Belum Selesai

Assalamualaikum dan salam sejahtera all..

Perjuangan yang belum selesai....

Nak yakinkan orang ramai untuk amalkan supplement bukan senang. Di samping usaha, kita minta bantuan Allah juga supaya apa yang kita sampaikan tu terkesan pada orang lain dan orang sedar akan pentingnya dan kenapa kena makan supplement?

Sebab makan supplement ni boleh cegah penyakit degeneratif macam sakit jantung, diabetes, darah tinggi, buah pinggang dan macam-macam lagi penyakit yang disebabkan kegagalan fungsi organ akibat gaya hidup.

Sama macam produk kesihatan tempatan yang banyak sangat. Yang memperjudikan kesihatan orang lain untuk kaut keuntungan. Maaflaa jika ada kawan-kawan yang tak senang dengan apa yang akak Nuna kata.. Tapi adakah kawan-kawan sedar akan realiti produk kesihatan lain?

Nak sampaikan kebaikan pasti juga perjuangan kami dimanupulasikan..

Ada juga mengatakan supplement kami ni boleh buat rosak buah pinggang sama ja macam produk lain. Walhal pengguna yang sakit buah pinggang kesihatannya lebih baik setelah ambil Shaklee..

Shaklee lakukan kajian untuk membantu pesakit atau pengguna yang masih sihat untuk perbaiki kualiti kesihatan mereka dari kajian-kajian yang berpuluh tahun mereka lakukan..

Kami ada kajian saintifik iaitu Landmark Study yang memang tak ada syarikat kesihatan dalam Malaysia ni berani buat pun..

Journal-journal Shaklee juga telah menjadi rujukan banyak pihak berkenaan dengan kesan-kesan kekurangan Nutrisi, kenapa perlu ambik supplement semulajadi, dan macam-macam lagi..


Sebab tu akak Nuna bertekad, share jugak kebaikannya setiap hari. Teruskan usaha bagitau dunia, betapa dan kenapa perlunya amalkan supplement Shaklee sebab ia selamat dan semulajadi.

Nak selamatkan kawan-kawan semua dari terus membahayakan diri sendiri dengan kesan-kesan bahan kimia yang semakin banyak pada tubuh badan kita.

Perjuangan akak Nuna belum selesai. Dan jika ada yang berminat untuk bersama akak Nuna berjuang selamatkan orang lain, u know where to find me. Boleh whatsapp akak Nuna di LINK WHATSAPP ini


- Akak Nuna -
Pejuang Vitamin Semulajadi
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment