Thursday, January 5, 2017

Vivix Merawat Penyakit Kronik...

Assalamualaikum...

Hari ni nak cerita pasal Vivix atau nama manja dia,tonik ajaib..Nak cerita macam mana Vivix ni boleh banru pesakit kanser,dan pesakit kronik lain..

Memula kita tengok dulu bahan-bahan dalam Vivix ni..


1. Polygonum Cuspidatum (Japanese Knotweed)
Tumbuhan ini adalah sumber utama kepada bahan RESVERATROL yang juga terdapat dari ektrak kulit dan biji anggur merah.

Resveratrol mengandungi bahan polifenol dan antioksidan yang dapat membantu untuk melambatkan penuaan, merendahkan kolestrol, meredakan tekanan darah, meningkatkan tenaga berterusan dan juga dapat membantu mengawal berat badan.

Kajian makmal telah membuktikan Resveratrol melawan penuaan di peringkat selular, mengaktifkan tindakan genetic  (DNA) untuk mengawalatur tindakbalas dalam badan yang normal. 

2. Muscadine Grape


Muscadine Grape ialah satu spesies anggur yang sangat unik kerana ia mengandungi lebih 1 (satu) kromosom  dari tumbuhan biasa, iaitu 20 kromosom.  Kelebihan ini menjadikan ia sepsis anggur yang paling kaya dengan POLIFENOL, satu bahan penting yang sangat baik untuk kesihatan terutamanya untuk pencegahan kanser.


Satu lagi bahan penting ialah Asid Ellagik yang tinggi yang membantu untuk menghentikan tindakan kimia penyebab kanser. Ia mempunyai sifat anti-mikrob dan anti-virus.

Satu lagi uniknya anggur ini ialah saiznya yang sebesar BOLA GOLF! 


3. Purple Carrot

Purple Carrot merupakan sumber terbaik untuk Vitamin A, sumber ANTIOKSIDA yang MUJARAB termasuk antocianin (yang menyebabkan warna merah menyala, ungu atau biru pada buah). 


Antocianin membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser. Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.


    4. European Elderberry (Sambucus Niagara)
Elderberry merupakan satu tumbuhan yang terkenal dalam rawatan tradisional untuk flu/selsema terutamanya influenza B. Ia dapat mengurangkan kesan akibat influenza seperti sakit otot dan ketidakselesaan akibat selsema.

Ia mengandungi unsure Flavonoids, salah satu sumber antioksida yang sangat baik untuk mengukuhkan system imunisasi untuk melawan jangkitan bacteria dan virus.

Elderbery turut kaya dengan kandungan Antocianin yang membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser. Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

Bukan sekadar antioksidan, Elderberry juga ada vitamin A,B, C dan nutrient seperti asid amino. Kesemua nutrient ini baik untuk menguatkan imunisasi, merendahkan kolestrol, beri pelindungan kepada penyakit-penyakit kardiovaskular seperti serangan jantung & strok.

Elderbery juga sangat baik untuk mengurangkan stress, penglihatan dan juga penghadaman.


Gabungan keempat-empat tumbuhan ini menjadikan Vivix sangat kaya dengan Resveratrol, Polifenol dan Bahan Antioksidan



Kombinasi ini menyebabkan tindakannya  adalah 10 kali ganda dari bahan RESVERATROL secara bersendirian.

Malah kajian jugak dijalankan ke atas vivix bukan sebarangan tau..jadi berbaloilah dengan harganya kan..

Oleh itu, dengan kandungannya yang terbaik berasaskan penyelidikan klinikal selama bertahun-tahun, Shaklee dengan tidak ragu-ragu menyatakan Vivix adalah supplemen anti-penuaan semulajadi dan melawan kanser serta penyakit kronik terbaik di dunia.




Bersempena dengan promosi Vivix untuk bulan Januari 2017 ni,sangat sesuai lah untuk nak mencuba Vivix ni..

Jika berminat,boleh hubungi saya..

0195703129




No comments:

Post a Comment