Thursday, January 12, 2017

Stokis Shaklee di Balok,Kuantan dan kawasan Sekitarnya...

Assalamualaikum...

Bagi anda yang tinggal di kawasan Balok, Kuantan, Pahang yang masih tercari-cari mana nak dapatkan produk Shaklee, haa nin dia....betul dah blog yang anda bukak ni...saya laa wakil Shaklee anda..di sekitar kawasan Balok, Gebeng, Pelabuhan, Kuantan..dan boleh jugak lajak sampai ke Indera Mahkota..jauh perjalanan,luas pemandangan...ye tak?

Shaklee ni produk jualan langsung. Jadi memang TAK AKAN ada dijual di kedai-kedai sembarangan, di pasar-pasar raya, di kiosk-kiosk.. Kenapa?sebab semua customer berhak dan perlu mendapat layan eksklusif khas dari Pengedar Sah Shaklee sahaja.. Yang berdaftar dan mempunyai no SID nya...

Kalau beli dari salah orang, tiada jaminan ke atas produk yang dibeli. Tulen ke, palsu ke..tiada jaminan..tapi jika beli daripada Pengedar Sah,100% dijamin. Barangan tulen, bersama consultation percuma.

Jadi,jika anda berminat dengan apa sahaja barangan Shaklee, yang tidak suka menggunakan pos,boleh hubungi saya..saya menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD)..

Ok, 'kedai' Shaklee saya buka 24 jam,7 hari seminggu..anytime,anywhere..kalau jumpa saya tengah jalan, boleh laa lambai-lambai ye..untung-untung ada stok dalam kereta..hihi...

Jangan lupa nombor ni ya, 0195703129..


SID 1236194
Nuna 0195703129

No comments:

Post a Comment