Wednesday, January 11, 2017

Jom Kenali Produk Anti Jeragat yang Superb...

Assalamualaikum....

Cuci-cuci muka,tapi jeragat tak hilang jugak..kenapa ni?aihhh sayang...jeragat tak boleh hilang dengan hanya cuci muka sahaja..jeragat ni bukan macam kotoran atau habuk yang melekat kat kulit muka kita tau...

Jeragat ni ialah perubahan warna kulit,yang lebih gelap yang muncul di kawasan yang terdedah kepada matahari..kebiasaannya di bahagian muka..lebih spesifik,bahagian pipi..tapi ada jugak sesetengah orang berjeragat di hidung atau dahi..

Jeragat ke, jerawat ke..sama ja kesan dia..akan menurunkan level of confident seseorang..bila ada jeragat, muka akan nampak lebih tua dari usia sebenar..oh no !!


Kenapa terjadinya jeragat ni?
Jeragat boleh terjadi disebabkan beberapa faktor..Antaranya :

1. Sering terdedah kepada cahaya matahari.
2. Pengambilan pil hormon
3. Penggunaan kosmetik yang tidak sesuai dengan kulit
4. Keturunan

Jom kita tengok, apa Shaklee ada untuk bantu masalah jeragat ni...
1. Vivix

Jeragat ni asasnya disebabkan oleh kesan radikal bebas.. Radikal bebas yang berlebihan boleh menyebabkan penghasilan melanin jadi tidak normal. Kalau terlalu banyak, itu yang menyebabkan terjadinya jeragat.

Jeragat makin menebal terutama di bahagian kulit yang terkena matahari. Ini proses normal iaitu kulit secara semulajadi akan melindungi daripada sinar UV. Tapi, ia menjadi kronik apabila sinar UV terlalu banyak dan berlaku sunburn.

Oleh itu, pengambilan vivix akan membantu mengawal lambakan radikal bebas pada kulit. Selain itu, resveratrol yang ada dalam vivix juga diuji 95% dapat menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat. Ia meneutralkan kesan sinar UV pada kulit.

Jeragat yang gelap akan sembuh dan semakin cerah dengan cepat.


2. Collagen Powder Shaklee

Collagen dalam badan kita dihasilkan secara semulajadi. Tapi seiring dengan pertambahan usia, ia akan berkurangan. Collagen akan hilang pada usia 20 tahun ke atas dalam anggaran 1 hingga 4 gram sehari. Pada usia lingkungan 30 tahun ke atas, jelas kelihatan wajah mengalami banyak perubahan..

Untuk rawatan jeragat yang berkesan, memilih Collagen Powder Shaklee adalah paling tepat. Collagen Powder Shaklee mempunyai kajian klinikal dan saintifik bagi memastikan produknya sentiasa selamat dan berkesan.

Penggunaan Collagen Powder Shaklee dapat :
✔Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
✔Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
✔Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
✔Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
✔Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
✔Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
✔Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
✔Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
✔ Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%




Jika berminat dengan Vivix dan Collagen Powder Shaklee untuk masalah jeragat, boleh hubungi saya..


SID 1236194
Nuna 0195703129

No comments:

Post a Comment