Wednesday, January 25, 2017

Gout?Say No to Gout dengan Shaklee

Assalamualaikum...

Hari ni nak cerita sikit bab gout..hanya yang menderita gout ja yang faham macam mana rasa sakitnya nak pijak lantai. Ada yang sampai tahap tak boleh jalan. Makan pun dihantar sampai ke katil. Kesian kan.. Takkan nak terus biarkan gout tu macam tu..

APA ITU GOUT?
Bagi yang tidak tahu, gout adalah sejenis penyakit yang disebabkan oleh asid urik yang berlebihan di dalam badan. Ia adalah salah satu penyakit yang paling lama dihidapi manusia sejak zaman dahulu kala lagi. 

Pada masa dahulu, gout boleh menyebabkan kemudaratan dan kecacatan. Namun, dengan teknologi yang canggih pada masa kini, gout boleh dikawal. Oh ya, gout dan sakit sendi ni sering dihidapi oleh kaum lelaki dalam lingkungan usia 30 hingga 60 tahun.

CARA MENGHILANGKAN GOUT
Mudah saja nak hilangkan gout. Kawal asid urik dalam badan, jangan biarkan ia tinggi. hihihi..boleh buat blood test untuk melihat kadar asid urik tersebut.

Asid urik ni ialah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin. Orang biasa mengkumuhkan bahan kumuhan ini melalui air kencing. Namun, bagi pengidap gout, asid urik yang berlebihan ini tidak dibuang dan berkumpul dalam sendi.


Untuk pengidap gout, kami ada berita gembira. Shaklee ada set untuk membantu pengidap gout untuk bebas daripada menanggung kesakitan.


Kombinasi 4 sahabat baik ini mampu mengawal serangan gout.
  1. AJHT digantikan dengan VIVIX
  2. OMEGA GUARD
  3. ALFALFA
  4. PERFORMANCE DRINK

VIVIX

VIVIX menggalakkan pembentukan mitochondria dalam sel dan melambatkan pembentukan protein AGE yang merosakkan sel. boleh baca lebih lagi tentang Vivix di SINI


OMEGA GUARD

Omega Guard mempunyai DHA dan EPA yang mampu mengurangkan keradangan pada sendi. Omega Guard sangat penting kerana gout memang menyerang sendi. Jadi, pengambilan Omega Guard akan membantu mengelakkan serangan di sendi.


ALFALFA

Alfalfa bertindak menyingkirkan toksik secara lembut dari dalam badan


PERFORMANCE DRINK


Performance Drink mengelakkan tubuh menjadi dehydrate dan memastikan tubuh cukup kandungan gula dan air.



Jika berminat untuk mencuba set gout ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma, khas untuk pelanggan-pelanggan tersayang..


SID 1236194
Nuna 0195703129

No comments:

Post a Comment