Monday, December 5, 2016

Selamat Tinggal Kulit Kusam..Kini ada Produk Untuk Kulit Kusam Yang Dijamin Berkesan

Assalamualaikum...

Bertemu lagi kita malam ni...hari ini I ols nak cerita bagaimana kulit yang kusam dan tidak bermaya boleh diatasi dengan set supplement shaklee. Nak cerita satu-persatu ni antara produk yang amat membantu mengatasi masalah anda.


Satu hal juga mengenai masalah kulit yang pelbagai iaitu, kusam berjerawat, kusam gelap, kusam kulit kering, kusam kulit berminyak, kusam berjerawat pasir, berjerawat teruk dan banyak la lagi. 

Kulit anda perlu dikenalpasti bagi memudahkan pemilihan vitamin yang paling sesuai bagi mendapatkan kulit lembut bak sutera.

Ketidakcukupan vitamin dalam tubuh, mengurangkan kekuatan kulit anda untuk menapis penuaan dan nampak lebih tua dari usia. Lebih teruk lagi, muka yang sering terdedah dengan sinaran matahari dan bendasing yang memberhaya. Seterusnya kulit anda mudah rosak.

Tiga kombinasi ini mampu mengatasi masalah kulit kusam.

1. Sustained Release Vita C Plus
* Mempunyai Vitamin C
* Mempunyai Citrus Bioflavonoids Complex
  1. Mencantikkan kulit – Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan kurangkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh matahari
  2. Membentuk Kolagen – Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Kunci kepada pengeluaran kolagen- protein yang membantu perkembangan sel dan salur darah dan menjadikan kulit kuat dan firmness dengan menghalang otot menjadi lembik
  3. Antioksida yang melambatkan kerosakan kulit oleh radikal bebas-radikal bebas merupakan molekul tidak stabil yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kulit kering, garis halus dan kedutan
  4. Kurangkan kemerahan pada jerawat dengan membantu kulit pulihkan kecederaannya sendiri
  5. Menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

2. ESP

Protein tersangat lah penting kepada mereka yang inginkan kulit cantik dan tona kulit yang sekata. Sebabnya protein adalah makanan sel. Sel yang sihat dapat membantu mencerikan kulit dan nampak segar menawan.

u ols tau tak? kesan jeragat atau parut yang susah nak hilang tu, kemungkinan besar adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tu. ESP juga membantu :
  1. Mengembalikan keserian kulit dan dan kepejalan otot
  2. Awet muda – asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan lain-lain, pengambilan yang kerap kunci kepada awet muda
  3. Membaikpulih sel yang rosak dan bina sel baru
  4. Membantu pemulihan luka dan mengurangkan parut
  5. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot
  6. Mengurangkan kedutan dan agen anti-penuaan
  7. Mengurangkan kesan parut
  8. Mengurangkan jeragat, garis halus dan kedutan

3. GLA Complex

Sebenarnya, dalam Evening Primrose Oil (EPO) itu ada GLA (GAMA LINOLEIK ACID).
GLA merupakan bahan binaan bagi PROSTAGLANDIN, yang merupakan bahan HORMON dalam badan.

Jadi sebab itulah Gama Linoleik Acid ni bagus untuk menstabilkan kembali hormon dalam badan, terutama bagi wanita yang ada masalah hormon tidak stabil ataupun disebabkan menopaus.


GLA COMPLEX SHAKLEE menggunakan BUNGA BORAGE sebagai bahan utama. Minyak Borage juga ada GLA. Malah, ia mengandungi lebih dari kandungan dua kali ganda GLA dalam EPO. Minyak Borage juga adalah 3 kali gandalebih mudah diserap oleh badan (bioavailability) dan 3 kali lebih berkesan dari EPO.

Setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik OMEGA-6.


Ini kerana GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi Minyak Borage dan juga bahan-bahan berikut:

• Asid Gamma Linolenik (GLA)
• Asid Linolenik (LA)
• Minyak Bunga Matahari
• Vitamin E


Kombinasi ini adalah untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Bioavailabiti (kadar penyerapan) juga telah dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap ke dalam sel dan tisu dengan lebih baik. 

Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Jawapan terbaik untuk anda nak beli EPO atau GLA Complex Shaklee.
  1. Melembapkan kulit wajah
  2. Membantu kurangkan jerawat dengan mencairkan sebum yang berminyak dan mengurangkan rongga yang tersumbat
  3. Bantu mengurangkan radang kulit seperti eczema, alergi, kegatalan, kulit kering dan kurap
  4. Pudarkan jeragat
  5. Melambatkan penuaan
  6. Menstabilkan hormon



Hanya 3 sekawan ini diperlukan untuk mengatasi masalah kulit kusam. Jika anda berminat untuk mencuba set ini, bolehlah menghubungi saya. Khidmat konsultasi akan diberikan secara percuma dari saya, khas untuk anda.

SID 1236194
Nuna )195703129

No comments:

Post a Comment