Tuesday, May 17, 2011

Miss My Hubby..






I miss my hubby…. Sesungguhnya saya rindukan suami saya…Seorang suami yang…..
1.       Suka letak gelas atas peti ais pas minum air…
2.      Suka ngelat sidai towel..
3.      Slalu ‘kalah’ ngn fariz bila bab tukar diapers..huhu…..
4.      Suka tdo depan tv…..
5.      Suka ngelat utk kunci gate…
6.      Tetiba suka tergerak hati utk basuh keta wpon dh kol 11 mlm…
7.      Suka belek2 pokok kat blkg umah…(lebih rajin dari diriku..kui3…)
8.     Sangat rajin bancuh air n masak megi utk dishare tgh2 mlm….
9.      Suka kata “Ayg ni cret laaaa….”haha sbb slalu kena cret ngn diriku…
10.  Yopo kdg2….
11.   Sentiasa bg gudnite kiss for me…physically or ’mesejingly’….
12.  Rajin buang sampah kat simpang jalan….
13.  Sanggup dukung fariz smpai si kecik tu terlena….so sweet…smpai sanggup xcakap ngn I sbb xnk bg fariz terganggu…..
14.  Suka bwk ronda2 tepi pantai n round2 taman petang2..huhu rindu…sebulan laa xnaik moto…uwaaa…(ooo cikgu dok situ ye…slalu saya nmpk cikgu ronda ngn suami cikgu naik moto…) Moral of the stori, pasni nak ronda kena pakai sopan skit…student tgk loo…..
15.   Round2 smbil mkn sata n kopok lekor…
16.  Suka ajak jalan2 time weekend tanpa tujuan asalkan dpt pi jln2…pi ECM semata2 nk beli jagung kat DailyFresh satu cup..hmm..
17.   Kdg2 xtetap pendirian..huhu sbb suka wat keputusan last minit…tp I like…byk kejutan…
18.  Xsuka mkn terung..tatau nape..tgh berusaha nk bg dia mkn jugak..hahahahha…
19.  Slalu buat saya tersenyum….
20. Sudi jadi suamiku dan abah kepada fariz…..

Cukup laa 20 dulu…ada byk lagi sbnrnya…Cuma nk bgtau yg saya sgt merindui suami saya….sehingga entry ini ditulis, dh 9 hari saya n fariz ‘ditinggalkan’. Another 18 days to go….lmbatnya….miss my hubby oledi…=(

Nota kaki : suamiku pergi berjuang utk Negara…………

No comments:

Post a Comment